Kızlar su verin hicbisi olmaz korkmayın zaten içeceği ne kadar hem su sütun gazını da alır. Korkmayın hern anne kendine özeldir su verin böbrekleri çalışsın su vermeyince sorunlar ortaya çıkıyor artı havalar sıcak ya terleyerek ya idrarla çıkacak zaten vücudu çalıştıran su. Kimi Dr vermeyin diyo kimi verin diyo her doktorun dedigide doğru değil her anne kendi çocuğunun doktorudur.