Reyna bencede fazla alıyor. Benim evim 3+1. Pandemiden dolayı ben çok uzun aralıklarla aldım aynı yardımcıyı. Son geldiğinde(geçen hafta) tüm evi sildi süpürdü(yerleri eli ile), toz aldı, camları sildi, perdeleri astı, mutfak dolap iç dış sildi, avizeleri sildi, tuvalet banyo, vestiyer, mutfak sandalyelerine kadar sildi. 300 tl verdim. Bundan sonra aylık almayı düşünüyorum ama bana ‘her ay cam silinmez zaten’ gibi bir cümle kurdu bu kafama takıldı🧐 sizin durumunuzda olsam kesin düşünürdüm