Beybiberen ben doğduğundan beri sma optipro kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadık 3 gün sonra 5 aylık olacak günde 1 defa kak yapıyor bu da normal bebeğiniz 3 aydan büyükse günde 1 defa yapıyorsa endişelenmeyin bende bir kaç damla zeytinyağı katıyorum mamasına gün içinde yapmazsa hemen yapıyor. Mamaya alışma süreci olabilir yeni başladıysanız ama genel olarak iyi bir mama yeğenimde sma ile büyüdü o da sorun yaşamadı