Bende aptamilden sma ya geçtim çok memnun kaldım tamamen bebeğin yapısına bağlı bizede dktorumuz mamaların içeri hep aynı sadece marka farkı var bebeğin hangisini severek yiyosa onu verin dedi bide 24 saat yapmaması kabızlık değilki benimki doğduğundan beri 2 günde bir öğleden sonra yapıyo 😂