GoNcaN ay korkmaz mı insan biz de çok korktuk bi de pazar günü özel hastane aciline götürdük çocuk doktoru varmış. İdrar yolu iltihabı dedi yatış yapılması lazım burda yatış yol ege üni ye gidin. Allah biz şok tabi gittik ordaki kalabalık hengamenin içine. Doktor hiç idrar yoluna benzemiyo iyice temizleyin tekrar tahliş yapcaz. Neyse kendi doktorumuzu aradık anlattık o zaman çocuğu hiç hırpalamayın eve gidin yarın bana getirin bi daha tahlil yaparız dedi ve öyle yaptık. Sonuç ne? İltihap falan yok kültürde de üreme çıkmadı. O özel hastanedeki doktoru şikayet ettik. Bi özürler bi telefonlar. Ordaki çok iyi bi doktordan ücretsiz muayene hakkı verdiler ne zaman isterseniz kullanabilirsiniz diye. Ay anne baba olmak duygusal anlamda çok zor allah evlatlarımızın acısını göstermesin. Onlara olmasın hastalık falan.