Oğlum 4ay 7günlük bugün ateşi yükseldi 38,2derece önce üsütünü incelttim sonra ılık su düşmeyince calpol verdim şuan vucut ısı 37.1-37.3-36,8 şeklinde değişiyor ama atesşi varkende belinden üstü ateşliydi bacakları falan soğuktu sorum şu vücudu normalken bile başı çok sıcak neden olabilir ? başına gelen var mı yükselirse zaten dok gidicem bekliyorum 10 dk-15dk bir ölçüyorum? Bu arada keyif herinde bi huzursuzluğu yok nerden çıktı bu ateş🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️