Prenslerinannesiii ofkelisirin yok canım normalde de böyle ama bu benim bedenimden büyük oyuzden büyük olduğu çok mu belli diye sordum üstüme de etikette ki gibi bol mu diye merak ettim.
Kumsalve_annesi16 Prenslerinannesiii bu bolsa Benim tunikler çuval desene 😂😂😂😂 bence gayet iyi tunik dediğin dökümlü olacak
BlackCerry Prenslerinannesiii omuz kısmı aşağıda duruyor onun dışında bol değil ben de tessetür lüyüm ama daha bol giyiyom
Prenslerinannesiii Deletedmom_112 evet canım duruşum genelde kambur gibi çıkıyor ama dik durunca bu düzeliyor muhtemelen duruşumdan kaynaklı.
Deletedmom_112 Prenslerinannesiii aynı şekilde bende öyleyim ordan biliyorum 🙂 normalde güzel dururum ama bir bakarım Bir an kendimi salmışım
Prenslerinannesiii SeninAnnenBirMelektiYavrm evet öyle canım ama bu benim bedenimden büyük bir tunik beden olarak ama duruş olarak da büyük duruyor mu bunu merak etmiştim.
Prenslerinannesiii maysa-19 evet canım zaten beden olarak büyük ama büyük bedenden başlıyormuş bu tunik kalıpları dar dedi kadın
maysa-19 Prenslerinannesiii evet kalıp olayları malesef bazen yanıltıyor.gule güle kullan değişime gerek olacak kadar büyük bi ayrinti değil dedigim
Bebegimm1 Prenslerinannesiii bu modele benzeyen var bende bu modeller bol durur buyuk dursa bile sırıtmaz.cnku modeli boyle
Prenslerinannesiii Nurrr97 teşekkür ederim canım bana öyle geldi sanırım rengi felan güzel mi canım yaşadığım yerde bir mağazadan aldım
Prenslerinannesiii Essra19 googleye resim yükle yaz canım her hangi bi siteden resmini yükle yazar yükle ordan ilk bağlantıyı kopyala buraya yapıştır