Gmzy1 ben kızımın günahını almışım. Geçen hafta doktora götürdüm kan tahlili yapıldı kanı düşük çıktı. Demir ve çinko şurupları kullanıyoruz şimdi uykusu düzeldi, iştahı arttı ancak dün başka sebepten yine götürdüm şimdi de böbreğinde taş çıktı. Bu çocuk huysuz olmasın da kim olsun