Gmzy1 2 yaş sendromununa hoşgeldiniz biz artık 3 yaş sendromuna doğru gidiyoruz her gün bir ayrı ruh halinde, küsme, inatçılık, kendi istediğini yapmak istemesi, yemek yememe isteği, oynamak istemediği oyuncağı fırlatma, kendi kıyafet seçmek istemesi, uykuda düzensizlik, her şeye cevap hayiiiirrrr demesi aklıma gelenler bunlar 😱 ve her gün bir başka şey çıkıyor mesela dün öğle uykusuna yatmamak için yatakta tepindi yastığını fırlatıyor oyuncak alıp atıyor kalkıp zıplıyor uyumuucam hıh deyip küsüyor sebepsiz yere ağlıyor bağırıyor dün çok zordu inşallah bugün daha durgun olur