Benim oğlum altı aylık olacak yakında ben de düşünüyorum uyku eğitimini. Çünkü ben ayaktayken omuzumda uyuyor sallanarak. 9 kg bebe artık zorlanıyorum. Gece de çok sık emmek istiyor bazen Memede uyuyor gece boyu. Uyku saatlerini düzenledim gama şu destekli uykuyu bıraksak rahat edeceğiz
Ya ben de çok ağlarsa dayanamam param boşa gider çocuğum travma yaşar diye korkuyorum. Bir de hastalık da atakta yine destek istiyor falan diyorlar