Ben 7 aylıkken eğitim vermiştim… rezillikti… 8.ay atagiyla hersey bozuldu. Çok pişmanım kızıma bunu yaptığıma.
İç sesinizi dinleyin. Yatırın yanında bekleyin. Çok huzursuzsa alıp kucağınıza konuşun sakinleşince tekrar yatırın. Uyuması gerektiğini yanında olduğunuzu anlatın…
Ağlatarak eğitim ** verenlere eğitmen diye gecinenlere beddualar ediyorum her akşam…