Seher2410 Çok geçmiş olsun. Maalesef bu üzücü olayı ben de yaşadım. 51 cm yükseklikten düştü. Yan düştüğünü tahmin ediyoruz. Kameradan izliyordum, uyuyordu saniyelik bir olaydı. 50 cm ve üzeri yüksekten düşme olarak değerlendiriliyor. Biz hemen 112yi aramıştık. 4 saat müşahade altında kaldık. Herhangi belirti olmadı. Sonrasında kolunda hareket kısıtlanması fark ettim yeniden götürdüm. Köprücük kemiği kırılmış. Peşpeşe çok güvendiğim bir hastaneye beyin cerrahı ve ortopediye götürdüm. Yaklaşık 1 hafta göz kapaklarında ve burnunda hafif şişlik oldu Tomografi çektirmedik. Korkulan başka bir şey olmadı, inşallah.