Seher2410 benim bebeğim pusetten düştü ve taşa uyuyordu bağlayamadım kemeri dönmüyordu da kendini asagıya doğru kaydıra kaydıra 1 saniye içinde düşürdü sırt üstü aklım çıktı ve en az 1 metre yükseklikten çok kötü birsey Allah yasatmasın büyük ders oldu asla ve asla kemersiz ve yatakta yatırmıyorum hep beşikte , düştüğünde hiç bir şey olmadı kızarıklık bile kusma vs normaldi hastanede kaldım 6 saat gözetim de Rabbim bir daha yaşatmasın ☹️