DamlaDorukhan kızımın o aylarda başlamıştı.aa dedim sendrom böyle mi? Böyleyse yine iyi ya demiştim ki şu an 23 aylık ve sizi korkutmak gibi olmasın öpüp basima koyardım o zamanları.son 1 aydır özellikle felaket derecede instlasmasi var.kucuck bir şeyde kendini yere atıyor ağlıyor ve daha neler neler😁 ama onun dışında çocukluğa yavaştan adım attığı için algı iyice açıldı öpüyor seviyor.yaptigim şakaları anlayıp gülüyor.uzuldugumde anlıyor ve sariliyo.bunlar olunca sendrom daha çekilir hale geliyo 😁