Asas amin çok zor insanın içi parçalanıyor ilk öğrendiğimizde kan sayımı falan yaptılar 1 aylıkken kaç tüp kan aldılar elleri mosmor oldu allahım evlatlarımıza sağlık sıhhat annelere de sabır versin çünkü ben dayanamıyorum en ufak bişey olsun istemiyorum hemen kötü oluyorum daha yeniyim belki ondandır bilmiyorum