EkiminAnnesi şimdi hangi şehirde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama İstanbul’da 1 milyon doğru düzgün ev yok malum. İstanbul dışında ise kira getirisi yüksek olmaz. Eğer üstüne kredi çekmeyecekseniz bunu da göz önünde bulundurun. Öte yandan evin değerini amorti etmesi uzun sürüyor. Şu an fiyatlar çok şişkin, dolayısıyla belki biraz düşme eğilimi gösterebilir. Ama araba elden çıkarması hızlı bir yatırım. Öte yandan kiracı kulağa hoş geliyor ama epey zahmetli. Çıktı çıkmadı, kirayı ödedi ödemedi, eve iyi baktı bakmadı çok sıkıntılı işler. Üstelik tüik gerçek enflasyonu açıklamadığı için kira zammı da gerçek enflasyonun altında oluyor. Velhasıl ikisini de denemiş biri olarak kesinlikle araba diyorum.