Bende hergun veriyordum kızım Eylül’de 3yas olucak hala veriyorum tabi önceki gibi hergun veremezsemde iştahı vs olmayınca ,yada çok uzun süre olmasa da marekete gittiğimizde aklıma geldikçe,yada kızım görüp istedikce alıp veriyorum,bu aralar iştahi yok, o yüzden alıyorum, zararı olcagini düşünmüyorum..ayran vs gibi düşünün