birannebirmelek hayal_perest anladım doğrudur bende tıbbi sekreterim hastanede ama memur olarak değil 4d kadrosundayız sürekli işçi 🙂
hayal_perest birannebirmelek benimde belgem var da bende hastaneye girmek istiyorum ama olur mu bilemedim
birannebirmelek hayal_perest bir daha alım olacağı zaman İŞKUR’dan yapabilirsiniz sizde aynı şekilde başvuru