hayal_perest Kızlar eşi veya kendisi hastanede çalışan var mı? Eşim işe başlayalı 1 ay olmadı. Ayın 13 ünde maaş alıncaklarmış. Tam maaş mı verirler yoksa yarım maaş mı? Fikri olan var mı?
Zlm hayal_perest özel hastane mi öyleyse hastanenin politikasına bağlı olarak değişir bazıları çalıştığı günün ne kadar hak ediyorsa işte günlük maaşına göre onu verir bazıları da bir sonraki maaşı ekler çalıştığı günü onu verir
Minnakkayram hayal_perest ben hastanede calısyorum ılk gırıdgımızde 15 gunluk olarak calıstık tam maas almıstık ama kurumdan kuruma farkeder
Zlm hayal_perest %100 emin değilim ama o zaman çalıştığı gün kadar ne kadar ediyorsa parası onu verirler
birannebirmelek hayal_perest hayırlı olsun en son kura ile çıkanlardan zannedersem ☺️ Memur mu işçi mi acaba
hayal_perest birannebirmelek teşekkür ederim. Evet kura ile kazandı eşim. Temizlik görevlisi olarak girdi. Ama belgede memur 🌺😊
birannebirmelek hayal_perest anladım doğrudur bende tıbbi sekreterim hastanede ama memur olarak değil 4d kadrosundayız sürekli işçi 🙂