ada22 Oznur_0708 emzik bıraktırınca nasıl uyuttunuz ? Benim kızım da 5 aylık bıraktırmak istiyorum ama uykuya geçisi çok kolaylaştırıyor:(
Oznur_0708 ada22 canım uyku eğitimi vermiştim zate pışpış patpatla uyuyordu sonra emzik bıraktık bırakırkende pışpış patpat ile birazcıkta ağladı