Yasem12 genelde uyku eğitimine 5. Ayda başlanıldıgını gördüm duydum hep fakat ben uyku eğitimi vermedim doğru bulmuyorum , bazı yöntemler uyguladım kendimce bebeğimi gözlemleyerek ve başarılı oldum 8 aylık şuan tabiki kendi yatagına gidip uyumuyo henüz küçük fakat uyuması çileye de dönmüyo uykusu geldiği esnada hiç kaçırmadan hemen yatırıyorum hafif loş bir ortamda pişpiş sesi açıyorum ve hamak beşiğinde uyuyor gündüzleri 5 dk sürmeden uykuya dalmış oluyor ve 2,5 saate kadar uyuyor geceleride yine ya hamak beşikte uyutup yatagına geçiriyorum yada yatagında yanına uzanıp pişpişliyorum o an hangisine müsaitsem ve yine 5 dk sürmeden uykuya geçmiş oluyo hem uzun hemde verimli bir uyku süresi geçiriyor gece de gündüzde