Berilsmom alışıyor insan sadece sabah tam siz giderken ağlarsa ya da tam o anda kusarsa bırakıp gidemiyor insan 2 buçuk aylıkken başladım işe şimdi 4 aylık oğlum ilk bir ay hiç kilo almadı üstelik aynı şekilde sütünü içiyordu şimdi biraz düzeldi iyi beni unutmuyor tam tersine eve geldiğimde neşeleniyor seviniyor hersey onlar için herşeyin en iyisini alıp yapmak istiyor insan