Kızlar o gün geldi ve bugün işe başladım. Dün biberon almayan kızım bugün güzelce içmiş sağdığım sütü biberonla ama ben çok mutsuzum. Alışamıcam galiba boşlukta hissettim hep kendimi hep ağlayasım geldi. Aslında şartlar çalışmama çok elverişli. Kızıma annem ve kızkardeşim bakacak hatta babam da emekli evde hepberaber ilgileniyorlar. Günde 2 buçuk saat süt iznim de var. Altımda arabamda var gidip gelicem hemen . Çalışmazsam evimiz kira ve süt izninde otobüslerle uğraşmayayım diye araba aldık onu ödüyoruz zor olur bizim için. Diyorum bu sene çalışsam mı seneye süt iznim yok bütün gün görmeden durmadan arabanın taksidi de az kalır biraz daha rahatlarız. Yarın istifa edip eve dönmezsem iyi😔 bu arada kızım 5 buçuk aylık