Nesli06 eşimle karşılıklı oturup önce çok yakında 1,2 adım atınca tutuyorduk. Ben eşime eşim bana gönderiyordu. Böyle böyle aferinler , alkışlarla hergun biraz daha uzaklaştık ve yürüdü. 15 aylıktı her gören yürümez doktora götürün diyorlardı ama yürüdü. Hiç üzmeyin kendinizi. Her çocuğun bir gelişim aşaması var. Sıralıyor ise yakındır zaten yürümesi.