Nesli06 benim kızımda sizin bebeginiz gibiydi 18 aylik olduğunda doktora giderim diyodum 18 aylik olmasına 1 hafta kala yürüdü mucize oldu sanki içinizi ferah tutun kötü bisey yoktur birden geliyor cesaretleri , ve inanır mısınız geç yürüdü ama denge kontrol vs çok iyi suan sanki aylardır yürüyor gibi ve çok temkinli