OncedenGurme Momonlyn şu an okulda salgın başladı, anaokulu. Çocukların çoğu hastanede yatıyor 🤦🏻♀️ Çünkü çoğunun aşısı yok. Aşısı olan evde atlatıyor
Duygududu Mrvera neye dayanarak bunu soyleyebiliyosunuz doktorlardan daha mı iyi biliyorsunuz Allah korusun bebeğe bişey olsa doktora gidiceksiniz
Sedagny Momonlyn 2 dozunu da yaptırdık kesinlikle yaptırılması gereken bir aşı bence ben sonuçlarını araştırınca yaptırmıştım. Çünkü bu hastalığa bağışıklığı olmayan bebeklerin atlatma süreci çok sancılı ve yıpratıcı
Duygududu Momonlyn ilk dozumuzu yaptırdık hiç bir yan etkisi olmadı bu ayın 22 de ikinci sözümüz olucak onunda yaptırıcam
Talyaninannesi Momonlyn vallahi canım ben kuzenime sordum Acilde doktor o da ona o yüzden sordum bebeklerde ağır seyirli olabiliyor sonuçları çok kötü olabiliyor ölen de varmış o da kendi cocuguma yaptırdım yaptırman gerekli diyince yaptrdm hiç bir sorunda yaşamadım iyi ki de yaptırmıştım diyorum ben iyi ki de sormusum… Çünkü 8 yaşında yeğenim 1 aydır hastanede yattı serumlar bağlandı sürekli zayıfladı bu ishal durumu yüzünden Allah’tan şu an iyi bu aşılar zamanında yaptırılmalı ..
Azraam Momonlyn doktor haklı ben 2 dozda yaptırdım kafam rahat zaten yaptırmadan o para bebeğin hastanesine ilacına ve en önemlisi çocuk çok yıpranıyor zayıflıyor yıpranıyor bence yaptırın derim
Metesmom Momonlyn Ben yaptırdım, hastalığı çok yakın akrabamın çocuklarından gördüm birkaç sene önce, denildiği gibi çok zorlanıyor çocuklar.
EkiminAnnesi Momonlyn Ben 2 dozunu da yaptırdım mutlaka yaptırmalısınız sonrasında keşke dememek için
Yeldaaa Momonlyn ben 2 çocuğuma da yaptırdım ilk çocuğumda hiç olmadık ya da hafif atlattı gark etmedik doktorumuz şiddet ile tavsiye etmişti hala da aynı doktora giderim 2 çocuğuma da yaptırdım. Yeğenime yaptırmadılar kaçırmışlardı resmen süründü çocuk 🥺
YeniAnneIstanbul Momonlyn zehirli mi? Zehirli kismini anlamadim 🙈 Biz Rota asisini kesinlikle yaptirdik, butun asilari yaptirdik, cok onemli yazik ishal olunca cok yipraniyor birde rota virus olsa dusunemiyorum bile
BoranSelcuk Momonlyn bencede kesinlikle yaptırılması gerekiyor yaptırmayanlar sonradan çok pişman oluyor ama maalesef zamanı geçince hiç bir anlamı kalmıyor ayrıca 1 doz hiç bişey ifade etmiyor mutlaka 2 doz yapılması gerekiyor
Burculicee Momonlyn aşıyı olsada olmasada rota virsüne yakalanıyor zaten bebeler ve aşı olsun olmasın hastalık yıpratıcı geçiyor araştırın bakın
Madam Burculicee hayır canım aşı varsa hastalık inanılmaz hafif geçiyor birçok çocukta anlaşılmıyor bile
Momonlyn hellomom Süt alerjisi yok bence cünkü 3.5 aylık oldu emziriyorum hiç bir sıkıntımız olmadı, yine de doktora sorarım bi