Momonlyn ben iki kızımada yaptırdım. 3 sene önce de yaptırmaya karşı olan aileler vardı, sonra burda çok ağladılar keşke yaptırsaydık ne zor bir hastalıkmış diye, şimdi de hala aynı durum var. Özellikle göçmenler çok hastalık getiriyor. Aşı ile biten hastalıklar bile tekrar tekrar çokmaya başladı. O yüzden aşıları atlamamak lazım. Yalnız rota aşısında şöyle bir risk de var, yumurta bazlı bir aşı olduğundan alerjik bebeklerde alerjiyi tetikleyebiliyor. Süt alerjisi varsa bebeğinizde doktorunuzla detaylı olarak değerlendirmeniz daha doğru olur. Çünkü toradan kaynakşı alerji dırumu da çok zor oluyor.