EsrasH Kuzeymiram ayağa kalkıyorlar nazen basıyor ama dimdik değil başkada gotunu disari veriyor basiyor. Ama istemezsede hiç basmiyor direk agliyor
Nursena0606 Kuzeymiram oğlum hep parmak ucuna basıyor. Hele ki heyecanlanınca. Şimdi 8 aylık ve ayağa kalkıyor parmak ucuna basıyor sonra normal basıyor. Ben de yürümesine yardım etmeye çalışıyorum. Ya da arkasına geçip ayaklarını düz basacak şekilde bileklerinden tutuyorum.
Kuzeymiram Nursena0606 parmak ucuna basiyor hep oylemi olacak diyede korkmadim degil valla neyseki normalmiş cok sukur
Eski9 Kuzeymiram hiç endiselenmeyin kendinizi korkutmayin bebeğinizin genel gelişiminde sıkıntı yoksa doktor eğer bir sorun yok dediyse sabırla bekleyin benim kızım da 9 aylıkken basmaya başladı şuan 11 aylık oldu ayağının üstüne basıyor elinden tutunca ama hiç adım atmıyor mesela ellerinden tutarken bile canları isteyince yapıyorlar birşeyleri birden bire
Zlm Kuzeymiram yani bana doktor 4 aylık kontrolünde ya da 5 aylık kontrolünde tam hatırlamıyorum koltuk altından tutup ayakları üstüne bastırdığında her seferinde basabiliyor olması lazım demişti hani duramıyoruz bile olsa ayaklarını düz tutacak her seferinde ayakları kıvırmamalı demişti
Alyosun_annesi7 Kuzeymiram endişe etmeyn benm kızmda dha yeni yeni basıyo 11 aylık . Şimdide sürekli ayak üstnde durmak bi yerlre tutunmak istiyo. Kendini hazır hissetmiyo olabilr🫶❤️
Kuzeymiram Alyosun_annesi7 cok dogru hazir hissetmiyor olabilir , ustune bide emeklemeyince panik oldum saol cnm 🙏🌼
sedaozan [bilinmeyen] bimyere uzanmaya çalışırken parmak ucunda duruyor ben düzeltiyorum 😄 bence normal henüz dengede duramıyorlar zaten. 7 aylıkken tutunarak kalktı oğlum şuan 9.5 aylık artık eskisi kadar ayak ucunda durmadığını farkediyorum ☺️
sedaozan Kuzeymiram bimyere uzanmaya çalışırken parmak ucunda duruyor ben düzeltiyorum 😄 bence normal henüz dengede duramıyorlar zaten. 7 aylıkken tutunarak kalktı oğlum şuan 9.5 aylık artık eskisi kadar ayak ucunda durmadığını farkediyorum ☺️
Kuzeymiram sedaozan ben tutunca ayak ustune basmasini bekledim ama hemen yere çömeliyor , koşması nasil olsun insallah o gunlere evlatlarimizin 🙏
Alyosun_annesi7 Kuzeymiram valla emeklemiyordu son iki gündür başladın😀 hiç endişe etmedm emeklemiyo ayakda durmuyor diye .hersey zamnla her bebek gelişimi farklıdır
Kuzucukumsu Aalya benim oğlum 10 aylık koltuk kenarından tutup dik durmuyor ama ben tutturunca basıyor doktor bekleyelim dedi benim içim rahat değil
Aalya Kuzucukumsu kucakta dururken basıyorsa önemli değil bence .her çocuk koltuk kenarından erken tutunmuyor benm ki o ayda tutup oturup kalkıyodu ama arkadaşın çocuğu nerdeyse yaşında yaptı tutunup oturup kalkmayı