Kuzeymiram Kizlar 8 aylik ama ayak ustune basmiyor normalmi sizin oglunuz kac aylikken ayak ustune basti , kac post actim ama sayfaya dusmuyor kizlar gorenler destek olabilirmi
Kuzeymiram Jeatimo oylemi ya 8 aylik hic basmiyor baska bebekler basmayi birak yuruyor bile endişelendim
Kuzeymiram Jeatimo evet ya yurumesi gerekiyor falan sandim bu ayda o yuzden yoksa kiyaslama degil , saol cnm 🐣
Ucansupurge Kuzeymiram Her bebeğin gelişimi kendine özel canım telaşlanma hiç 10 ayda yürüyende var 12 ayda 18 ayda da :)
Kuzeymiram Ucansupurge icim rahatladi valla , doktor kontrolu 9 aya verdi baya vardi icime suphe dusmustu rahatladim allah razi olsun 🥰
EsrasH Kuzeymiram benim kızım 11 aylik hala basmiyir gelişimsel pediatriye götürdüm normal 14 aya kadar dedi
Betuldfne EsrasH peki neler yapiyor benimki 1 yasinda oldu sadece oturuyor ne surunuyor ne basiyor ne emekleme pozisyonunda duruykr hibirsey yapmiyor
Aalya Kuzeymiram ayak üstüne basmıyor derken yükünü vermiyor dimi kucakta vs dururken?eger buysa bence çoktan basmış olmalıydı.ama koltuk kenarından tutarak ayakta kalmaysa sorunuz tabii ki daha erken
Kuzucukumsu Aalya benim oğlum 10 aylık koltuk kenarından tutup dik durmuyor ama ben tutturunca basıyor doktor bekleyelim dedi benim içim rahat değil
Masalingonunannesi Kuzeymiram 5 bucuk aylikken tam basmaya basladi suan 7 ay 5 gunluk adim atiyor tabi biz kollarından tutatarak