Deletedmom_123 her ay alinan kilo boy uAmasi hic bir bebekte sabit degildir. ☺️ Bir ay bir ayi tutmaz.. ilk 3 ay ozellikle 500-1000 gr almasi gereklidir. Kilo olarak 3 aydan sonra daha az alir yaziyor internette. Ama boy uzamasi icin sabit birsey yok. Bazi bebek bir ay kilo alir bir ay boyu uzar.. bazi bebek her ay boy uzar ve kilo alir… Mesela 500-1000 gr almasi gerekirken 3 ay kontrolunde oglum 1800 gr almisti 😬😬 yani korkmayin… Bebeginiz kontrol edilirken sistemine giriliyor. E nabizda bebeginizin sistemine girerseniz bebeginizin persentil egrisini takip edebilirsiniz. Doktorunuz oraya isliyor ve bi problem olursa nobetci doktor bile olsa uyarir bence… Çünkü biz her ay karnesi ile gidiyoruz bi defteri bi kagidi vardir boyunu kilosunu kafa capini isledikleri. Problem olursa gorur ve siz sormasanizda uyarırlar… ☺️