PembePelikan yahu neden bu kadar önyargılısınız evet yarım santim bile olsa ortalamanın altında olması beni şüphelendirir, çünkü doğum sırasında boyu uzun denildiği için 2. Ayda yarım cm olsa bile neden ortalamanın aşağısında diye sorgularım doktordan yeterli Bilgi alamadığım için ve internette böyle gördüğüm için burdaki annelerden fikir almak istedim.. sizin gibi beni mükemmeliyetçi anne kalıbına sokup boş boş eleştirenlerden değil.