Biri1 2.5 ml onun yarışı 1.25 yapıyor şırınga ile ayarlayıp çekiyordum ondan sonrq da 2 ml de serum fizyolojik katiyordum o kadar bide senin bebeğinin ayıda önemli ben kullandığım zaman oğlum 23 aylıktı doğum gününe 1 hafta kala toparladı oda önemli yani