ZeLihaAlimoluMollaolu TZA ama gerçekten prima dan çok daha iyi 👍 prima çok daha iyi diyordum ama aldığı parayı haketmiyor üstüne hastalık çıkarabilir Allah korusun 🙏
TZA ZeLihaAlimoluMollaolu ya katılıyorum bi dünya para verdik 3 ayda 2 dir pişik oluyo ki hiç kirli bırakmıyorum kremini sürüyorum goon aldık artık bi de onu denycez huggies istiyordum ama işte piyasadan çekilmiş türkiyede bizim şansımıza 😕
ZeLihaAlimoluMollaolu TZA ben bide stok yapmıştım 🙊😬 goon’u çok merak ediyorum Ocak’ta deneyeceğim inşallah, umarım pişik yapmaz kuzuyu 🙏
NNeslihaNN siz siz olun prima kilot bez almayın her kaka yaptıgında üst degiştiriyorum aldıgıma çok pişmanım