Ucansupurge ELaaaedaa Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsun 🤗 sık sık emzir canım benim kizinda sarılığı vardı teyzem yenidoğan hemşiresi bu süre zarfında benimle kaldı. 45dkda bir uyandirip emzirtti. 10.gun kontrolunde sarılığı bitmişti 👍
ELaaaedaa Ugurluyolum göğsümün ucunu kavrayamıo ağlıo canım tutamıo tam o yüzden sağıp veriyorum ama ara ara göğsüme alıştırma ya çalışıyorum tam beslenmesi için sağıyorum bide göğsüm süt doluo tam içemediğinden çok sertleşiyor. Ağrıyo
minikkoalammmm ELaaaedaa bnm kızımda doğduğundan beri sarılık vardı 3. ayına girince geçti bizim anne sütü ve mama verdik öyle geçti ekstra bişey önermedi doktor bir de düzenli olarak kontrole gidip tahliller yaptırdık kaynanam sürekli beyaz ışık altında tut bebeği sarılığa iyi geliyor demişti ama ne kadar doğru bilmiyorum 🤷♀️
ELaaaedaa minikkoalammmm bende senin gibi süt ve mama takviyesi ile geçirmeye çalışıyorum inşşalah geçer
AyseguLena ELaaaedaa niNormalde 1 haftaya değerleri düzeldi sadece sarılığı kalmıştı gözünün içi bile sarıydı. Doktor değerleri düzelmiş emzirmeye devam sarılığı 3 ay sonuna kadar tamamen atar demişti cilt için. Ama ben ful güneşte tuttuğum için 1 ayı bile bulmadı atması. 😍
AyseguLena ELaaaedaa Rica ederim, hiç canını sıkma düzeliyor.. Allah daha beter hastalık vermesin ☺️🙏🏻
Cansudeniz12 ELaaaedaa Batıl inanç olarak değil ama sarı renk giydirirseniz güneşi çekiyor.Ve güneş ışığı çok iyi geliyor.Yada eğer fırsatınız varsa balkon vs güneşe cıkarın mutlaka ve emzirin çok fazla uyutmayın.Biraz ayakta durmasını sağlayın.
mavisgozlum ELaaaedaa canim ben ilik suya bol seker atmıştım oyle vermistim bana ebe o sklde yap demisti inanir misin bebeğim hic sarilik olmamisti belki yapmak istemezsin ama ben surekli şekerli su veriyodum
Momonlyn ELaaaedaa En önemlisi anne sütü ama onun dışında güneş ışığı çok iyi geliyor büyükler Benim bebeğime öyle yaptı, pencerenin dibine güneş ışığına koyun, Bişey daha var; Bebek yastığının altına bir diş sarımsağı soyup bırakın 😇😇
mavisgozlum ELaaaedaa her uyandiginda her emzirdigimde veriyodum uyanık oldugunda canim iki uc kasik yetiyodu o da
Mrv_cnl ELaaaedaa Hiç korkma endişe etme, sarılık karaciğerdeki bilirubini atamadığı için oluşuyo . Beslenmeyle atılıyor o da. O yüzden tek çözümü beslenmesi.