ELaaaedaa Canım doğumdan hemen sonra sarılıktan 3gün hastanede yatmıştık baya vardı kızımda, sütümde gelmemişti. Bende sağım yaparak sütümü getirdim ve sürekli verdim. Sana şunu diyebilirim sütten sonra en ama en iyi gelen şey güneş. Bebeğini mutlaka yarım saat güneşte tut renginin açıldığını göreceksin. Biz eve çıktıktan sonra bol bol sütümü verip, güneşte tuttum. Hastanede bebeği koydukları küvezdeki mavi ışık yapay güneş ışığı, burdan ne demek istediğimi anlarsın. ☺️