fadikada ahh teşekkür ederim kilo bandına bakınca üst sınır olacağı anlaşılır diye yazdım ama bazı destek mesajı dalga mı geçiyorsunuz kilolu bile tarzında olmuş 🤦🏻♀️ Oysa ki üstte mi diye dedim nitekim cevap aldım anne sütüyle sorun yokmuş mama vermiyorum zaten anne sütü yalnızca