ilkannelik_30 Normal mi doktora 5 gün sonra gideceğiz persentilde sınır diyor ama sadece anne sütüyle besliyorum normal bence sizce
ikikizannesi ilkannelik_30 normal benim oglum 5 ay 6 gunluk 8.800 kilosu boyu 70 cm 2980 dr dogdu 55 cm uc aylikken 7100 gr bugun kontrolden geldim cok iyi dediler anne sutu aliyor sadece gece yatmadn uc olcek mama cok uyandigi memeye yapisik oldugu icin aksmaa kadar sutte kalmiyor
Kkhkkjkkigjujn Eğer sadece anne sütüyle besleniyorsa ve de uzun bir bebekse bence normal. Doğum kilosu da önemli tabii.
Ucansupurge ilkannelik_30 gayet normal o zaman. 4aya kadar ort aylık 1 kilo civarı alıyor bebekler zaten
ilkannelik_30 minikfarem__ şuan istediği her an emzirmeye çalışıyorum yaz sıcakları susuyor keain sıvı alması lazım gece 2 kez kalkıyor bazen 1 gündüz değişiyor emme isteği ⅚ kez emiyor 1 saat bazen ⅔ saatte bir 3 saati bulmuyor bazen
Cillop75 Gayet normal benim oğlum da 3 aylıkken 7200 du hemşire mama almıyorsa sorun demişti obez diye geçmişti kayıtlara 😊
bikerem ilkannelik_30 2520gr dogan bebegim 3 aylik kontrolde 7300gramdi. Anne sutu oldugu icin normal
Elin34 bikerem mama alsa artık kaç olur anne sütüyle besleniyor maşallah zaten normal değil baya ileride kilosu
bikerem Elin34 4. Ayda yavasliyir,6 aydan sonra iyice azaliyor kilo alimi. Dis emekleme yurume derken hepsi ayni oluyor. Saglikli sihhatli olsunlar da isterse minicik.olsunlar. Rabbim esirgesin yavrularimizi
Fatma123456 ilkannelik_30 4 kilo oğlum 8 kilo 68 cm bence gayet normal süt yetmediği zamanlar günde bir yada iki kerede mama