cicekannesi10 hayır otizm 1 yaşından sonra belli olur genelde %90 erkek bebeklerde görülür. Otizm olan çocuk sen çağırsan birşey dersen dinlemez duymayan sağır insan gibi kendi etrafında döner aaaa diye bağırır konuşamaz ve dışardan bakışta çok sağlıklı güzel gelişimi iyi olan bebeklerde görülürmüş. Bizim iki tanıdığın çocuğu öyle ikiside erkek ikiside maşallah gelişimleri iyi doğum zamanında bir sıkıntı yokmuş öyle otizm söz konusu ASla yokmuş bebek büyüdükçe konuşma geriliği görüldükçe etrafında dönüp koştukça bağırıp çağırdıkça doktor kontrolünde anlaşıldı. Şuan üç ay İstanbul’da bi tedavi süreci geçirdiler şuan yurtdışında kaldığımız yerde onlarda tedavi görüyor ilerleme olmuş çok şükür anne baba demeye başlamış ki söz konusu çocuğun biri dört yaşında iki yıldır kreşe gidiyor