Kızım 9 aylık dün arkadaşım geldi bu zamana kadar hiç onemsememistim. Kızım heyecanlandıginda bişi istediğinde ya da ne bileyim elinde bişi varsa hep çırpar elini iki eline bişi alıp birbirine vurur kollarını hep çırpar arkadaşım bu otizm belirtisi olabilir dedi doktor kontrolumuze daha var yani anlamadım bence değildir çünkü ismine bakıyor anne baba dede gel geldi diyor kahkaha atıyor bizi taklit ediyor çirkin ol dedigimizde çirkin oluyor dil cikarttigimizda o da bize çıkartıyor öpücük at dediğimde opucuk atıyor yani baya duyarlı bir bebek. Çırpınma otizmle alakası var mı ya aklım takıldı