GizeminEdizi Dermin sende de adet belirtileri oluyor mu,belirti yaşıyorsun ama adet olmuyorsun öyle mi,bende böylede her ay.
minisinannesiii33 GizeminEdizi kan vermedim de canım eşim test aldı yine yaptım negatif çıktı silik çizgi falan da cıkmadı
Ayse6 minisinannesiii33 kan verdiniz mi merak ettim ya sonucu benim kızım da 5 aylık adet olmadım hala sadece bı iki defa azıcık leke degmisti 2 3 ayda bir
GizeminEdizi Dermin yaaa ben hep adet belirtisi yaşıyorum adet olmama gereken günlerde 😭😭mesela şuna acsyip sivilcelendim ,beyaz akıntım vr kasık ağrılarım arttı ama gelen giden yok.
Kocakgiller GizeminEdizi ben internetten 10lu 20li alıyorum hem daha uyguna geliyor baya uyguna hemde elimin altinda sürekli test oluyor