Dermin bende sana tavsiye asla yaptırma bir daha ,bak ben Kasım’da yaptırdım ve hala regl olmadım,marttan beri,zaten bu iğne ilk dozda bile 13 aya kadar regl kesiyormus ve ayrıca adet olmak için yapmadığım şey kalmadı çaylar haplar yine olmuyorum yine olmuyorum bak kasımdan beri ilişki yasamsdigim halde çünkü isteksizim baya her neyse hem kan testi verdim hem erken gebelik testi alıp yaptım düşün iyice kafayı yedirtti bana çünkü regl olamamak kabus gibi.