Azra6167 Snmyvzgks İstanbulda mı ikamet etmek gerekiyor peki ailem orda bende çok sık gwliyorum istabula alabilir iyim
Kaya1811 tubiiik_ ben neden göremedim ya kargoyu Allah allah tek bir seçenek çıkıyordu oda sana en yakın gidip alabileceğin yeri seçiyordun
tubiiik_ Kaya1811 ben 2 ay once aldim siz oyle bi secenek cikmasina sasirdim ama kargo vardı yani belki gorememissinizdir
Prenses070219 Kaya1811 eş anne veya baba alabiliyor demişlerdi ben sorduğumda ama bende kargoyla aldım
tubiiik_ ArdenGiz toplu taşımada otobus metro vs bedava akpil her ay 150 basımlik bedava geciş saglıyor bebeginiz 4 yaşına kadar anne kartı kullanıma aktif