Mcinarsmom 5. güne ağrım birdenbire kesilmişti ama o 5 gün süreci benim için çok zorluydu. Sanırım çabuk atlatmaya en iyi gelen şey sezeryan sonrası hemen ayağa kalkıp yürümeye başlamak. Sezeryan sonrası ve ertesi günü acım yok denecek kadar azdı. Doktorumun önerisiyle bol sıvı tüketip, sürekli hareket halinde olmaya çalışıyordum. Çok ağrılı geçen sadece 3 günüm oldu. Çoğunluğu bünyeyle alakalıysa geriye kalanı da hareket halinde olmamızla alakalı diye düşünüyorum. Ayrıca genel anestezi ve spinal anestesi arasında da farklılıklar oluyor. Ben genel anesteziyle doğum yaptım. Bunu da belitmek isterim.