Mcinarsmom Ben de 52 gün önce doğum yaptım. Ben bir ara ölücem sandım 15 gün o kadar ağrım vardı ki. Karnımda bir şey beni aşağı çekiyordu. Dedim herhalde bir şey unuttular içerde. Oturup kalkamıyorum, yatağa gitmek oraya yerleşmek ölüm gibi geliyordu bana. Klozete oturmak canımı çok yakıyordu. Bebeğimi sevmek için kucağıma almadım hiç mesela o günlerde, hiç geçmeyecek sandım. Sonraları da yine yürürken çok ağır ağır yürüyordum. Ama şükür hepsi geçti, geçiyor. O yüzden çok normal. Ben 2 günde ayağa kalktım yok 5 günde şunu yaptım diyenlere çok takılma ben takıldım takıldıkça kendini sorguladım. Sen o hatayı yapma sakın. Kendine biraz zaman ver. Canım çok yanıyor biliyorum ama kolay değildi zaten bunu biliyorduk. Ama altından kalkacaksın merak etme. Kendine ve bebeğine odaklan sonrası çok güzel 😍 Çok geçmiş olsun..