Zlm Bilip bilmeden konuşan ben değilim bu birincisi. İkincisi de sizin hamileliğiniz kolaydı benimki zordu diye bi şey de iddia etmedim. Ayrıca burası malum soru sorma, bilgi alışverişi yapma, tecrübe paylaşma, yeri gelince dert yakınma platformu biliyorsunuz ki. Araştırıp araştırmadığımı bilemezsiniz. Araştırdım erken olduğunu bilerek sırf başkalarından duyup korktuğumun yanlış olduğunu buradaki tecrübeli annelerin yazacaklarına dayalı kendimi rahatlatmak amacıyla buraya yazdım. Ayrıca ister buraya sorarım ister başka yere inanın bu sizi hiç ama hiç ilgilendirmez. Sizin gibi hamilelik süreci zor geçmiş birinin bunu okur okumaz anlamasını dilerdim ama işte bu da beni ilgilendirmez. Bebeğim 25 günlük olana kadar riski vardı sırf gaz olduğu İçin ağladığını bilerek ben hep başka şeyler düşündüm negatif şeyler bu yüzden ne sorduğumun açıklamasını yapacağım en son kişisiniz aslında. Ayrıca insanlara cahilmiş gibi konuşmayı da bi kenara bırakın, elbette biliyorum araştırılacağını.