Merhaba anneler ☺️ Bebeğim 4 gün sonra 2 aylık oluyor ve ismine tepki vermiyo şu an İçin erken mi bilmiyorum sizlere danışmak istedim. Ayrıca parmağımı ve nesneleri de takip etmiyor henüz konuşmalarıma da gülmüyor. Gülümsemesi var fakat bana tepki olarak değil. Sizce daha erken mi normal mi yani. Yoksa endişe etmekte haklı mıyım ?