MySunny Prensannesi01 fayans en gehlikelisi,çünkü taş.parke tahta vs olsaydı,çok paniklemeyin derdim.ama fayans çok tehlikeli bir yere düşüştür.çünkü parke çarpma anında esner,ama fayans esnemez.
Prensannesi01 MySunny yüzünde alnında falan herhangi bir şişme olmadı. Tehlikelidir tabi bebeğim az önce kendi kendine uyandi emzirdim geri uyudu da korkmaya başladım ben keşke gunduz esimi dinlemeyip goturseydim
Prensannesi01 papatyaannee o an panikten ne yapacagimi bilemedimki çocuğu avutmaya çalıştım. Doktora gidelim dedim söylediğim çok anormalmis gibi davrandı eşim hepimiz düşe kalka büyüdük falan dedi. Sen çok pimpiriklisin bu kafayla sağlam çocuğu hasta edersin falan konuşmaya başladı. Herhangi bir semptom da göstermeyince bebek her zamanki gibi olunca goturmedik hata mı ettik ya böyle doktora götürün diye yazınca çok vicdan azabı çektim. Eşime de çok kızgınım zaten aramız iyi degil sürekli bir kavga.