İyi akşamlar. Bugün eşim bebeğimi tasirken pusetten düşürdü. Zemin fayanstı. Pusetin yerden yüksekliği 40 50 cm civarıydi. Çok şükür kanama, şişme, kusma vs. olmadı ama çok ağladı. Çok korktum doktora götürmem gerekir mi? Kafa filmi falan çekilmeli mi? Eşim biseyi yok diyor ama ana yüreği iste endiseleniyorum