DerenDuha evet çok benziyor ama kanama geçirmiş olsaydınız mutlaka hastanelik olurdunuz ben 2 defa nöbet geçirmişim acilde kanın basıncından , sizin ki pıhtı yı andırıyor daha çok Buda damar tıkanıklığı yani bu kanamaya yol açabilir ilerde nasıl bir tedavi uyguladılar size stent vs takmayı düşündüler mi biliyorsunuz yıllar önce ebru gündeş te geçirdi onun beyinde 3 tane stent var onun ağır geçmiş baya