Günlerdir kafamda ağrı vardı sanki beynimi deşiyorlar gibi Boyun fıtığı şiddetlendi sandım ama beyin emarında beyinde damar tıkanıklığı çıktı öyle bir sancıki günlerdir acillerdeyim emziriyorum parol serum veriyorlar ağrımı kesmiyor artık dikloron iğne oluyorum bebeğim mamada yemiyor mecburen emzirmek zorunda kalıyorum damar tıkanıklığı yaşayan varmı 😒